Ledersamling Kirkenes
Kirkenes
Program:
Tirsdag 12. november
Klokkeslett for oppstart kommer.
- Dørene åpner på Scandic Kirkenes - velkommen!
- Oppstart og introduksjon
- Foredrag, øvelser og aktivitet
- Lunsj
- Foredrag, øvelser og aktivitet
- Oppsummering og innsjekk for de som skal overnatte
Pause/fritid
1900-2000 Felles middag. Sted kommer.
Onsdag 13. november
0830-0900 Oppstart dag 2.
0900-1130 Foredrag, øvelser og aktivitet
1130-1215 Lunsj
1215-1400 Foredrag, øvelse og aktivitet
1400- 14:30 Evaluering og vel hjem!
Reise/overnatting:
Ungt Entreprenørskap dekker programfestede måltider, reise (billigst mulig reisevei) og opphold for alle deltakerne. For reisende elever blir det i hovedsak tomannsrom Scandic Kirkenes, hvor vi sørger for at elever fra samme skole får dele rom. Der vi ikke får kabalen med plassering av elever av samme kjønn, fra samme skole, til å gå opp blir det unntaksvis satt opp enkeltrom. Tilreisende lærere får enkeltrom. Elever og lærere fra Kirkenes overnatter hjemme hos seg selv.
Reise organiseres av skolene i samråd med prosjektleder i UE Ruth Utnes.
Skoler/lærer/elev legger ut for billett og skolen får dette refundert i ettertid.
Dere skal ikke sjekke inn på hotellrommene ved ankomst, så bagasje kan sette i bagasjeoppbevaringen på hotellet. Romfordeling og utdeling av nøkkelkort gjøres av oss i Ungt Entreprenørskap i møtelokalet.
Presentasjon
På mandagen er det lagt opp til en presentasjonsrunde før lunsj. Det forventes at alle påmeldte ungdomsbedrifter holder en kort presentasjon av ungdomsbedriften sin fra scenen. Presentasjonen skal vare i ca 1-2 minutter. Dere har anledning til å bruke PowerPoint hvis dere vil, men da må denne sendes til UE på forhånd.
Frist for innsending av PowerPoint: Mandag 11. november kl 16:00. Powerpointen sendes til: trine.hogseth@ue.no