Jevnlig SB fra OsloMet
Jevnlig SB leverer eksklusive såper i refill-emballasje på døren til forbruker gjennom en algoritmebasert abonnementsløsning.
Studentbedriften representerer Oslo i kategoriene Bærekraftsprisen, Beste forretningsplan/-modell, Beste næringslivsarbeid - i samarbeid med NHO, Beste HR-bedrift - i samarbeid med ManpowerGroup og Beste Studentbedrift - i samarbeid med Ferd.
Med bakgrunn i nordmenns enorme plastforbruk og ønske om effektivisering av basale oppgaver vil Jevnlig SB endre måten forbrukere handler og kjøper forbruksvarer på.
"Visjonen er å være den største forhandleren av såpe i refill-emballasje i Norden innen 2028."
Deltakere: Ingrid Alværn, Anna Bjurholt og Hanna Worum.
Studiested: Master i entreprenørskap, OsloMet
Foreleser: Even Haug Larsen
Kontaktinformasjon
Daglig leder Jevnlig SB: Ingrid Alværn, e-post ingrid.alvarn@gmail.com
Besøk Jevnlig SB på deres LinkedIn her.
Kontaktinformasjon til ansvarlig i UE Oslo: