Praktisk informasjon

Photo 2023 11 21 08 37 07

Regionmesterskapet for studentbedrifter vil foregå på Bok & Blues huset på Notodden den 15.mai

Alle deltakere skal bruke hovedinngangen, og her vil registrering foregå. Registreringsdisken er godt markert i foajen.

Ved ankomst

Skal dere først registrere dere i registreringdisken, så kan dere gå inn på standområde og gjøre klar deres stand. Alle stander er merket med nummer.
Det nummeret dere er i pitcherekkefølgen er det samme nummeret som dere har standplass på.

Vi åpner for registrering kl 09.00 og for rigging av stand frem til kl 09.50.

Arrangementet begynner kl 10. Da skal dere sitte i salen på Livescenen.

Oversikt over dagen finner dere i programmet.

I foajen har vi også laget en photobooth der dere kan ta minneverdige bilder.
Bruk #RMSB2024 og @ue_vestfoldtelemark så vi får promotert deres Studentbedrift!

Parkering

Alle oppfordres til å benytte kollektivtransport til mesterskapet pga. begrenset parkeringsplasser og mange besøkende til mesterskapsdagen.
Kommer du i bil, kan du benytte parkeringsplassen til høyre for Bok & Blues huset.

15.mai : Mesterskapsdag :

1. 09.00 - Registrering – Når dere kommer går dere rett til registreringsdisken.
Her melder dere ankomst og skriver under på GDPR skjema

2. 09.30 - Rigging av stand
Dere vil få :
- Et standard standområde på ca 1x2 m
- Et ståbord på ca 80 cm i diameter
- Strømtilgang

Innenfor deres område velger dere selv hvordan dere vil rigge med roll-ups osv.
Dere må holde dere innenfor deres område og det er ikke anledning til å henge opp noe på veggene rundt dere.
Ønsker dere duk e.l må dere ta med dette selv.

Det kan være lurt å ha med en skjøteledning.

3. Åpning av mesterskap kl 10.00

4.
Pitchekonkurranse
Presentasjonen deres vil være på storskjerm bak dere på scenen.
Dere vil få klikker til å bla i presentasjonen med og håndholdt mikrofon.
Gi beskjed på mail til veronica.sveen@ue.no innen 12.mai dersom dere skal ha et skuespill eller annet som gjør at dere trenger mygg istedenfor håndholdt mikrofon.

5. Lunsj -
Det vil bli servert lunsj og det er også kafedrift på Bok & Blues huset hele dagen.
Vi har dessverre ikke anledning til å ta hensyn til allergier som laktose, gluten, vegetar osv.

NB! Grunnet hyperallergi er det viktig at det ikke er noen form for sitrus i Livescnen. (Scene og standområde)


6. Panelintervj og standintervju
Etter lunsj går dere tilbake til standen deres og venter på at juryene i de kategoriene dere skal konkurrere i kommer til dere.
Panelintervjuene til Beste Studentbedrift foregår i 2.etasje på rommene Knut, Kåre og 318.
Det er godt skiltet til rommene.
Det er kun panelintervju for Beste Studentbedrift. Dere er alle påmeldt i Beste Studentbedrift.
Sjekk deres panelintervjutid og møt opp i god tid.

7.
Sofaprat – Dette blir et spennende inspirasjonsprat der dere også får anledning til å stille spørsmål dersom vi har tid til det.

8. Prisutdeling – Vinnerne vil bli annonsert opp på scenen.
Dere får pris og blir tatt bilde av med prisutdeler på scenen.
Så går der ut til foajen for å ta prisbilde forran bildeveggen.

Nedrigg av stand og vel hjem